Een DAF CF 10x4 van Derks GWW uit Nijmegen (Gld). Derks heeft sinds 2018 twee van deze door Van Ginkel Techniek (VGT) omgebouwde DAF 10x4'en. Beide auto's zijn uitgerust met kippers van Jansen Hydrauliek.

 

 

 


 

De tweede van twee VGT DAF CF 10x4 Euro6 van Derks GWW.

 

 


 

Een MAN TGS 10x8 van Derks GWW. Deze in 2012 door Estepe omgebouwde 10x8 is van Leenaerts uit Born (Lim) geweest en is in 2015 eigendom van de firma uit Nijmegen geworden.

 

 

 


 

Een TGS 10x8 (Maurer ombouw) van Derks die zijn eerdere leven bij Zandhaas uit Utrecht, Kok Lexmond en Quint Langbroek heeft gesleten.

 


 

Deze MAN TGA 10x8 van Derks is een van twee auto's die eerst bij Van Wijk uit Nieuwegein hebben gereden.

 

 


 

De tweede van de ex-Van Wijk MAN TGA 10x8'en.

 

 


 

 


 

Een van twee door Derks aangeschafte GINAF X5350-TS'en. Beide auto's hebben een geschiedenis bij het helaas failliete Bowie uit Landhorst (NB).

 


 

Een GINAF X5450-S van Derks G.W.W. uit Nijmegen (Gld). Deze dikke jongen met Ruizeveld kipper heeft eerst in wit-rood gereden bij Den Engelsman in Zoetermeer (ZH).

 

Hier heeft de X5450-S zijn buik vol met zand voor een project bij het station van Elst (Gld). 

 


 

Ook deze GINAF X5250-TS met Gijsbertsen kipper is van Derks.

 

 

 


 

Voor het werk op begaanbare paden heeft Derks een aantal 10x4'en, waaronder deze DAF FAD CF85 10x4 met ATM kipper, een auto die door GINAF van een 5e as is voorzien en daardoor nu 49ton mag wegen.

 

 


 

Een iets oudere "DAF 10x4" van Derks, dit keer onder de noemer GINAF X5247-E. In principe haast dezelfde auto als de gele DAF CF 10x4 maar met een twee ton lager toegestaan gewicht.

 


 

Meer variatie in het 5-asser wagenpark van Derks, deze MAN TGA 10x4.

 

 

...en met een vracht zand voor het spoor bij Station Elst (Gld).

 


 

Een GINAF M3335-S van Derks. Deze M3335-S is bijzonder omdat hij op dikke terreinbanden staat, zowel voor als achter. De achterassen hebben ook elk twee banden, ipv van vier. In de begintijd van de 8x8 in Nederland was dit iets heel gewoons maar tegenwoordig zien we dit niet vaak meer. Door deze dikke banden hebben de 6x6 GINAF's van Derks een geweldige terreinvaardigheid.

 

Dezelfde GINAF onder extremere omstandigheden: het zware terreinwerk kan worden gedaan door de M3335 te voorzien van zeer dikke, overmaatse banden op de achterassen. Vrijwel niets houdt deze auto nog tegen.

 


 

Deze GINAF M3335-S is door Derks ook in gebruik genomen. Ook hier zien de extreem dikke banden onder gezet. De rode kleur is nog van zijn vorige eigenaar, Van Kempen uit Beuningen (Gld).

 


 

Deze iets nieuwere 6x6 GINAF van Derks is eveneens van dikke terreinbanden voorzien.

 


 

Deze GINAF X3335-S van Derks is achter op agrobanden gezet voor extra terreinvaardigheid.

 

 

 


 

Deze GINAF X3335-S van Derks is een auto met een eerste leven bij Luyt.

 

 


 

 


 

 

 

 


 

Als laatste GINAF 6x6 is deze X3335-S met containersysteem in dienst bij Derks gekomen.

 

 


 

Een van meerdere GINAF X4446-TS'en in dienst bij Derks. De auto is voorzien van een Ruizeveld kipper en heeft voorheen bij Vrijbloed, Haarlem gereden.

 


 

Nog een X4446-TS van Derks. Deze GINAF heeft eerst bij Zandhaas uit Utrecht gereden.

 

 

 


 

Een derde X4446-TS van Derks.

 


 

Een MAN TGA 8x8 met afzetkipper.

 


 

Niet een DAF CF, maar een GINAF X4241-S (wat overigens bijna op hetzelfde neerkomt) met Ruizeveld kipper.

 


 

Niet bepaald in de kleuren van Derks, maar wel degelijk bij het bedrijf in dienst, is deze GINAF X4241-S die nog de kleuren van Den Hollander uit Klundert draagt. 

 


 

In gebruik bij Derks is deze GINAF X4446-TS die is geweest van Kalkman uit Capelle a/d IJssel (ZH).

 

 


 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.