Eite Mulder uit Zevenhuizen (Gr) rijdt sinds begin 2016 met deze zeer strakke GINAF X6 5250-CSE. De auto is uitgerust met alles wat een goede asfaltauto nodig heeft: een slaapcabine, een geïsoleerde kipper met asfaltsnip (van Gijsbertsen) en een widespread gestuurde achteras voor een korte (zo kort mogelijke) draaicirkel.
Deze kende u al: sinds 2013 eigendom van Eite Mulder, maar daarvoor in metallic groen van Cor de Veer uit Heesch (NB), deze GINAF X5450-S. Bijzonder aan de auto zoals hij er nu staat is dat de kipper, een HYVA, is geïsoleerd door Gijsbertsen waardoor het een aparte mix-kipper wordt, een HYVA zonder de typische knik in het midden.
Deze GINAF X4243-TS van Eite Mulder is een van bouwjaar 2006. De auto heeft zijn eerste leven niet als kipper doorgemaakt, maar is door Mulder van een volledig nieuwe Gijsbertsen afzetkipper voorzien en tevens een kraan die op de eerste incarnatie ook niet aanwezig was.
Hier zien we een GINAF M4345-TSV van Eite Mulder met Ruizeveld kipper. Deze auto was eerder van Mus uit Herwijnen (Gld).
Een GINAF M4446-TS (één van drie) van Eite Mulder Transport uit Zevenhuizen (Gr).
De tweede van drie GINAF M4446-TS'en in dienst bij Eite Mulder. Deze auto is tweedehands overgenomen van V.A.B. uit Bergum (Fr).
Een M4446-TS van Oenema? Nee, deze is ook van Eite Mulder, maar wel in de kleuren van Oenema uit Oosterwolde (Fr). De auto is min of meer in vaste dienst voor werk van Oenema.
Volledig nieuw aangeschaft in 2009, deze GINAF X4446-TS. De auto is voorzien van een HYVA kipper met asfaltklep en een slaapcabine.
En zo staat de GINAF van Eite Mulder op de Stainkoeln in de stad Groningen.
Ooit een betonmixer geweest, deze GINAF X5250-TS, nu een kipper van Eite Mulder.
Een oudje, deze GINAF M4243 van Eite Mulder, gefotografeerd in 2006 met een grote slibcontainer. De auto rijdt nog steeds (2013).
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.