Deze GINAF X5250-TS van Theo vd Camp (voorheen W. vd Camp Transporten) uit Oss (NB) is een auto die in 2013 van C. de Veer uit Heesch (NB) is overgenomen, de auto was net vers gespoten toen ik met de camera langskwam.
Deze X5250-TS van Theo vd Camp is een iets ouder model dan de bovenstaande. De auto is overgenomen van Mus uit Herwijnen (Gld).
In 2010 nam Theo vd Camp deze Terberg FM2850-T over van Verbeek. Pas in 2014 werd de auto strak rood overgespoten.
Niet alleen 5-assers bij Theo vd Camp, deze Terberg FM1350-WDG is een van de kleinere, maar zeker niet minder interessante auto's bij het bedrijf.
Een door Wierda Joure omgebouwde MAN TGS 6x6 in widespread uitvoering rijdt sinds de zomer van 2013 voor Theo vd Camp. De auto is gloednieuw en uitgerust met zijkipper en kraan.
Een IVECO Trakker 6x6 uit 2008 die eind 2013 bij Theo vd Camp in dienst is gekomen.
Uit de 6x6-club komt deze eerste generatie Mercedes-Benz Actros 6x6 met kraan.
Een type GINAF niet vaak gezien: een GINAF X3333-LS, met reclame van Van Rosmalen Aanneming en Wegenbouw.
Deze Scania P124 8x4 van Theo vd Camp (voorheen W. vd Camp) is een van de meer bijzondere auto's uit het wagenpark, zeker voor Nederland. Uitgerust met een HYVA kipper gaat deze auto al zo'n 13 jaar mee, bouwjaar 2000.
Deze DAF 8x4 met Gijsbertsen kipper is één van drie die bij de firma rijdt, de enige van het stel met een vaste bak.
Iets luxer is deze GINAF X4241-S van Theo vd Camp (voorheen W. vd Camp), in basis dezelfde auto als de 8x4 DAF hierboven, maar met gestuurde achteras en totaal toegelaten gewicht van 4 ton meer (41ton).
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.