Een Volvo FH 10x4 van Burggraaf uit Lexmond, in uitvoering zoals hij bij Volvo af-fabriek geleverd wordt, met widespread fusee-gestuurde naloopas. Deze vijfasser heeft een wettelijk toegestaan gewicht van 49ton. De auto is van bouwjaar 2017.
Nog een Volvo FH 10x4 zoals hij bij Volvo in de fabriek gebouwd wordt, dit keer van Gebr. Mussche uit Staphorst (Ov). De auto is opgebouwd met een wisselsysteem, waar, zoals op de foto te zien onder andere een bandlosser-systeem van Vossebelt opgezet kan worden. Bouwjaar 2018.
Van de firma Van Elten uit Putten (Gld) is deze met kabelsysteem uitgeruste Volvo FH 10x4, tevens een af-fabriek oplossing; in tegenstelling tot de eerdere 49tons Volvo's heeft deze auto geen widespread achteras en komt het totaalgewicht (wettelijk) van deze kortere kipper op 47ton. Bouwjaar 2017.
Een Volvo FH 10x4 containerauto van Breedveld uit Rotterdam, bouwjaar 2016.
Van Buuron uit Roosendaal (NB) is deze Volvo FH 10x4 uit 2016 met Ruizeveldkipper. In tegenstelling tot de bovenstaande auto's is dit een auto die door Terberg-Techniek is aangepast, waarbij een 8x4 is omgebouwd met een voorloopas i.p.v. de naloopas-oplossing van de fabrieks-auto's.
Een Volvo FH 10x4 kipper van Zwama uit Grijpskerk (Gr). De auto is door Terberg-Techniek van 8x4 naar 10x4 omgebouwd. De auto is uitgerust met een 27,5 m3 bak van HYVA.
Deze Volvo FH 10x4 van Dé-Gé Transport uit Ommen (Ov) is een Estepe ombouw.
Deze FH 10x4 kipper van G.W. de Bruyn uit Woerden (Ut) rijdt net weg bij Van Bentum Recycling, Pernis. Deze auto is door Terberg-Techniek van de 5e as voorzien.
Een Volvo FH 10x4 van De Hondsrug uit Emmen (Dr).
Een Volvo FH 10x4 van Nijkamp. Deze in de (nieuwe) Nijkamp-kleuren gespoten auto is een van een aantal van dit type die van Theo Pouw zijn overgenomen. Dit is overigens de enige die daadwerkelijk is overgespoten.
Een tweede ex-Pouw Volvo FH 10x4 van Nijkamp, deze nog wel in de kleuren van het Utrechtse bedrijf.
En nog een Volvo FH 10x4 van Nijkamp, ook ex-Theo Pouw.
Een van meerdere Volvo FH 10x4 die door Estepe zijn omgebouwd voor Cor van Schaijk uit Nistelrode (NB). Bijzonder aan deze FH 10x4 is dat hij in tegenstelling tot de meeste auto's van dit type luchtgeveerde achterassen heeft. Cor van Schaijk heeft vier van dit soort auto's gehad.
Een van vier Volvo FH 10x4 van Cor van Schaijk die uit het bestand van Theo Pouw uit Utrecht gekomen zijn. De vier vijfassers zijn herkenbaar aan de HYVA kippers met asfaltsnip. Bouwjaar 2010.
Deze Volvo FH 10x4 met bandlosser-opbouw is van H. Burggraaf uit Lexmond (ZH). De auto is niet opgebouwd zoals de meeste 10x4 FH's, waarbij de 3e as is tussengeplaatst. In plaats daarvan heeft deze FH 10x4 een gestuurde naloop-as.
H. Burggraaf uit Lexmond (ZH) beschikt ook over deze "gewone" Volvo FH 10x4 kipper uit 2003, door Estepe omgebouwd naar 5-asser.
Van Van Toor uit Meerkerk (ZH) is deze Volvo FH 10x4 uit 2010. Ook deze auto is door Estepe van een extra as voorzien.
Nog een Estepe ombouwe, deze Volvo FH 10x4 van W.B. van der Donk & Zn uit Vinkel (NB). Deze auto is in 2009 nieuw bij de firma gekomen.
Nog een Volvo FH 10x4 van W.B. van der Donk uit Vinkel (NB).
Een van twee Volvo FH 10x4'en van De Groot uit Beekbergen (Gld). Dit is de nieuwste van twee, bouwjaar 2012.
Dit is de andere FH 10x4 van De Groot uit Beekbergen, bouwjaar 2008.
Van De Bruyn uit Oudewater (Ut) is deze FH 10x4, hoewel hij op de foto nog volledig in de kleuren en bestickering van het overgenomen GW de Bruyn uit Woerden rijdt.
Van Van de Beeten uit Veghel (NB) is deze FH 10x4 uit 2013.
Een Volvo FH 10x4 van Gebr. vd Heiden uit Eemnes (Ut).
Van Mus Transport uit Herwijnen (Gld) is deze Volvo FH 10x4 met geïsoleerde kipper van Ruizeveld. De auto zou later verkocht worden aan Meindersma uit Metslawier (Fr).
Een Volvo FH 10x4 van Theo Pouw uit Utrecht. De auto is voorzien van een geïsoleerde Gijsbertsen kipper.
Een Volvo FH 10x4 van Van Lijssel uit Den Bosch (NB).
Een Volvo FH 10x4 van Van Grunsven uit Uden (NB).
Een Volvo FH 10x4 van Van Grunsven uit Uden (NB).
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.