Een niet alledaagse verschijning in de Nederlandse kipperwereld, deze MAN TGA 10x4 met (hefbare) naloopas en AJK opbouw. De auto is eigendom van G. vd Kamp uit Stroe (Gld). De auto is zeer kort gebouwd, dit mede doordat er gebruik is gemaakt van een zwaartransport chassis van MAN. De auto mag wettelijk 45ton wegen.
De tweede van 2 identieke TGA 10x4'en van Van de Kamp. Beide zijn ze nieuw gekomen in 2006.
Gloednieuw in 2014, deze Scania G450 10x4 van Van de Kamp. Deze auto is gebouwd op basis van een zwaartransport-trekker chassis en voorzien van een 24,5 kuubs HYVA kipper.
Een nieuwere Scania G 10x4 van Van de Kamp. De auto is uitgevoerd met geïsoleerde kipper van AJK met asfaltsnip.
Ook van G. vd Kamp is deze Volvo FM 8x4 Widespread met AJK kipper, een auto die door Terberg-Techniek is omgebouwd naar WideSpread. De kipper is een vrij forse (voor een 8x4) van 22,5 kuub, gebouwd door AJK.
De tweede FM 8x4 WideSpread van G. van de Kamp.
Deze Volvo FMX 8x4 WideSpread is in feite een vergelijkbare, iets nieuwere auto als de FM 8x4, ook omgebouwd bij Terberg-Techniek. De kipper van de auto is van HYVA, een breuk met de trend om AJK te monteren.
GINAF X5250-TS van Van de Kamp met een kipper van AJK.
Deze MAN TGS 8x4 WideSpread is een door Wierda omgebouwde 8x4 met een kipper van AJK. Het is één van twee van dit type in gebruik bij de firma uit Stroe.
De tweede van hetzelfde type MAN TGS 8x4 WideSpread.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.